•  
      • Petlja
        • Petlja

          The Loop

          • Država:
          • Srbija, 2015
          • Program:
          • Microwave / Srpski film
          • Trajanje:
          • 74'
          • Režija:
          • Milutin Petrović
          • Scenario:
          • Saša Radojević, Milutin Petrović
          • Uloge:
          • Ljubomir Šimunić, Saša Radojević, Marina Marković, Ljuma Penov, Ivan Zarić, Anja Popović,Daniel Kovač,Tatjana Venčelovski,Sandra Miletić, Amra Latific
          • Fotografija:
          • Milutin Petrović
          • Montaža:
          • Milutin Petrović
          • Zvuk:
          • Dobrica Višnjić
          • Muzika:
          • Milutin Petrović
          • Producent:
          • Miodrag Medenica
          • Produkcija:
          • IM Production
        • Projekcije

          02. Mar | 20:00 | 300 RSD
          Dom Sindikata

          03. Mar | 20:00 | 300 RSD
          Jugoslovenska kinoteka

        • SINOPSIS

          Susret Holivuda i evropskog andergraunda u radu Milutina Petrovića. Film posvećen delu Ljubomira Šimunića, autora avangardnih filmova i fotografija. Petlja je vizuelno istraživanje o fenomenu erotike na filmu. Odabrani elementi filmskog jezika prikazuju potragu za nestalim šamanom filma, velikim čarobnjakom slike – Šimetom.

          Milutin Petrović

          Rođen 1961. u Beogradu, u Srbiji. Već trideset godina je profesionalni režiser na filmu, pozorištu, televiziji, u advertajzingu. Petlja je njegov peti dugometražni film. Napisao je knjigu eseja o filmu 52 idealna filmska vikenda. Vodi privatnu školu filma Preditor. Takođe je i muzičar.

          Filmografija

          2014      Petlja / The Loop

          2009      Novo je da sam zlostavljana

          2007      Agi i Ema / Agi and Ema

          2005      Jug-jugoistok / South by Southeast

          2000      Zemlja istine, ljubavi i slobode / Land of Truth, Love & Freedom

          Festivali

          2015      Premijera na Festu 2015

          Kritika

          ...ovaj film počiva na danas sasvim prestižnom holografskom pristupu modelizaciji sveta, i time se uključuje u potragu za poetikama budućnosti. S druge strane, ovo je i nostalgičan film, nostalgičan pre svega ka filmu kao takvom, za koga se ne želi prihvatiti da prolazi.

          Vladimir Kolarić

    •